نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4657
-
الف
+

فلم های سینمایی جدید ایرانی ؛ از «آتابای» نیکی کریمی تا «خورشید» مجید مجیدی

شورای صدور پروانه ساخت ایران در جلسه اخیر خود با ساخت فلمنامه های «مجید مجیدی»، «بهروز افخمی» و «نیکی کریمی» موافقت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، شورای صدور جواز ساخت فلم ایران در جلسه اخیر خود با ساخت چهار فلمنامه از «مجید مجیدی»، «بهروز افخمی»، «حبیب‌الله والی نژاد» و «نیکی کریمی» موافقت کرد.

در این جلسه فلمنامه «کاغذ شطرنجی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی ، کارگردان سریال «کوچک جنگلی» جواز ساخت دریافت نمود. 

شورای صدور جواز ساخت فلم ایران با ساخت فلمنامه «لباس شخصی» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی نژاد و کارگردانی و نویسندگی امیر عباس ربیعی موافقت کرد.

همچنین در این جلسه نیکی کریمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که چند سالی بود از فلمسازی دور مانده بود، جواز «آتابای» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خودش و نویسندگی «هادی حجازی‌فر» که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در فلم «ماجرای نیمروز» بودند را دریافت کرد.

البته آخرین موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی با فلمنامه «خورشید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید مجیدی کارگردان مطرح و بین المللی سینمای ایران بود .

مجیدی با فلم «تیرباران» در کرکتر شهید اندرزگو برای مخاطبین آی فیلم2 شناخته شده است.

مجید مجیدی همچنان سریال زیبا و عاشقانه «بید مجنون» با بازی فوق العاده «پرویز پرستویی» را کارگردانی کرده است . فلمنامه «خورشید»  با نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی است.

 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «کوچک جنگلی»

دانلو فلم «بید مجنون»

دانلو فلم «تیرباران»

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر